Nannestad Bygdeliste ønsker alle en riktig god 17. mai!

I dag feirer vi frihet, fellesskap og verdiene som binder oss sammen. Her i Nannestad står dugnadsånd, engasjement og omtanke sterkt og det er dette som gjør lokalsamfunnet vårt så godt å bo i.

Vi håper dagen fylles med korpsmusikk, bunader, is, pølser og gode møter mellom mennesker. Nyt feiringen med familie, venner og naboer.

Gratulerer med dagen!

Her finner du programmet for 17. mai i Nannestad:

Her er programmet for årets 17. mai! Hipp hipp hurra! – nannestad kommune