
I dag feirer vi frihet, fellesskap og verdiene som binder oss sammen. Her i Nannestad står dugnadsånd, engasjement og omtanke sterkt og det er dette som gjør lokalsamfunnet vårt så godt å bo i.
Vi håper dagen fylles med korpsmusikk, bunader, is, pølser og gode møter mellom mennesker. Nyt feiringen med familie, venner og naboer.
Gratulerer med dagen!
Her finner du programmet for 17. mai i Nannestad:
Her er programmet for årets 17. mai! Hipp hipp hurra! – nannestad kommune
